House
4.5

Lake Texoma Retreat w/ Deck < 1 Mi to Marina!

Property ID: 448368PottsboroTXUS
Sleeps 103 BR2 BA
Book with confidence

Most trips qualify for free 48 hour cancellation. Add dates for more information.

Description

Visiting the Lone Star State? Look no further than this stunning Pottsboro home. Located less than a mile from Highport Marina and Lake Texoma, this 3-bedroom, 2-bathroom vacation rental is ideal for travelers looking for adventure. Start each day preparing your favorite meal in the fully equipped kitchen and enjoying it in the cozy breakfast nook. End your evenings with a BBQ on the spacious deck or around the fire pit. With a sprawling backyard and plenty of space, this is the perfect getaway!

Amenities

  • Kitchen
  • Washer
  • Laptop Friendly
  • Central Heating
  • Cable/Satellite TV
  • Deck
  • Wireless Internet (WIFI)
  • Free Parking
  • Central Air Conditioning
  • Essentials

Map

Location Details

OUTDOORS: Lake Texoma (0.4 miles), Highport Marina Dock (0.4 miles), Picnic Pond (8.6 miles), Dead Woman Pond (8.7 miles), Randell Lake (10.8 miles), Hagerman National Wildlife Refuge (11.8 miles)

THINGS TO DO & SEE: Grayson County Frontier Village (12.2 miles), Urban Air Trampoline & Adventure Park (13.9 miles), Eisenhower Birthplace State Historic Site (14.2 miles)

PARKS: Island View Park (5.4 miles), Eisenhower State Park (8.2 miles), Ray Park (10.6 miles), Waterloo Lake Regional Park (11.8 miles), Munson Park (12.4 miles)

MUSEUMS: Perrin AFB Historical Museum (10.2 miles), Red River Railroad Museum (13.8 miles), Harber Wildlife Museum (16.4 miles), Sherman Jazz Museum (18.9 miles), The Sherman Museum (19.6 miles), C.S. Roberts House & Museum (19.9 miles)

AIRPORT: Dallas/Fort Worth International Airport (87.8 miles)

Reviews

4.5
12 reviews
  • Amazing

    5/5

    We had an amazing time it was very relaxing and we definitely enjoyed our stay.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Yolanda P.
    Published July 25, 2023
  • Fishing Trip

    3/5

    No TV channels, Couch was broken & fixed with Duct tape lolBBQ Grill wasn't clean & it was out of Gas.Great location Thanks

    *This review was originally posted on Vrbo

    Joe F.
    Published July 11, 2023
  • We liked. Tha home was nice

    5/5

    My family Was very happy. Becouse tha hause and place Washington very.... very nace.In conclusión everithing was woonderfull. Than you for every thing

    *This review was originally posted on Vrbo

    María Z.
    Published May 16, 2023
  • 4 stars

    4/5

    Normally I would give 5 stars but the reason why I gave 4 is because both showers would only get lukewarm and not hot. Other than that, great stay!

    *This review was originally posted on Vrbo

    Jeremy B.
    Published May 16, 2023
  • 3/5

    We enjoyed our weekend but there were several things about the property that were negatives. We scheduled a time to meet the management for entry into the property and had to wait over 30 minutes to get in. Locking the front door when exiting the property was an issue. The information for the property states it will sleep 10 and that is not so. The queen air mattress does not hold air, plus it is cold to sleep on, so two of our people had to sleep on the sofas. There were not enough towels and wash cloths in the bathrooms. The toilet closet in the master bath is ridiculously small. It's impossible to use the toilet without being crunched against the wall on one side. A upper cabinet door was falling off in the kitchen. And the cleanliness was questionable. The floors were not clean (we found medicine tablets and capsules from prior guests). The kitchen is scarcely stocked with utensils, etc.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Anonymous
    Published March 7, 2023
    Manager's Response:

    Owner's response: "Dear Jane,

    Thanks so much for sharing your experience with us. We want you to feel comfortable sharing good or bad news with us. I’m so sorry that your experience with us fell short of expectations. As mentioned over the phone, the house has shifted and it causes the door to stick some. This property can sleep 10 guests. We are sorry that you had issues with the air mattress. Our staff walked you through how to air it back up. We were not aware that you were not able to sleep on it. We have since checked it after your departure, and it stays aired up. Had we known this, we could have accommodated appropriately. As far as bath towels, wash clothes, and kitchen utensils, we leave enough out for the number of guests the house sleeps. We have gotten with our staff about the cabinet door and the floors. Thank you again for your review!"

  • 1
  • 2
  • 3

Still have questions?

Reach out help with general questions about the property.

Private homes with hospitality

We promise private, professionally-cleaned vacation rentals with 24/7 guest support so you can travel without worry.
Best Rate

Best Rate

You’re guaranteed to book the best rates on our vacation homes at evolve.com.

Rest Easy

Rest Easy

If plans change or the vacation rental isn’t what we promised, we’re here to help make it right.

Icon showing an outstretched hand holding a heart icon

Give Back

Bookings on evolve.com support our Building Hospitality program.

4.5
12 reviews

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
  • This property has a maximum occupancy of 10 guests, not including infants.
  • Pets are not allowed at this property.
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0