Cabin
4.38

Spacious Sevierville Cabin: Private Hot Tub & Deck

Property ID: 441752SeviervilleTNUS
Sleeps 103 BR3 BA
Book with confidence

Most trips qualify for free 48 hour cancellation. Add dates for more information.

Description

Do you enjoy going to amusement parks, hiking, ziplining, and basically anything else outdoorsy? If so, then choose to stay at this 3-bedroom, 3-bath vacation rental cabin in Sevierville, boasting more than 2,500 square feet, a well-appointed outdoor space with a fire pit, grill, and plenty of seating, as well as a tasteful interior with all the comforts of home. Enjoy the prime location where you can experience both Gatlinburg and Pigeon Forge attractions such as Dollywood or Ripley's Aquarium!

Amenities

  • Pets Allowed
  • Washer
  • Private Hot Tub
  • Central Heating
  • Kitchen
  • Deck
  • Wireless Internet (WIFI)
  • Free Parking
  • Central Air Conditioning
  • Essentials

Map

Location Details

PIGEON FORGE ATTRACTIONS: Dolly Parton's Stampede (14.8 miles), The Track Smoky Mountains (14.9 miles), Dollywood (15.3 miles), SpeedZone Fun Park (15.3 miles), The Island in Pigeon Forge (16.7 miles), Hatfield & McCoy Dinner Show (18.8 miles)

GATLINBURG ATTRACTIONS: Great Smoky Arts & Crafts Community (6.4 miles), Ripley's Aquarium of the Smokies (9.8 miles), Gatlinburg Mountain Coaster (10.0 miles), Gatlinburg SkyLift Park (10.1 miles), Ole Smoky Moonshine (10.2 miles), Gatlinburg Space Needle (10.2 miles), Ober Gatlinburg (10.4 miles)

OUTDOOR ACTIVITIES: Horseback riding via Smoky Mountain Riding Stables (5.8 miles), Anakeesta (9.7 miles), rafting via Smoky Mountain Outdoors (15.8 miles), ziplining via CLIMB Works Smoky Mountains - Zipline Tour (16.2 miles)

HIKES: Old Settlers Trail (2.8 miles), Porters Creek Trail (7.6 miles), Grapeyard Ridge Trailhead/Greenbrier Cove (12.1 miles), Old Sugarlands Trail (13.2 miles), Rainbow Falls Trail (14.2 miles)

AIRPORT: McGhee Tyson Airport (47.8 miles)

Reviews

4.38
13 reviews
  • Perfect stay!!

    5/5

    Our family loved the cabin! Everything was clean, and beautiful. Kitchen was stocked to make cooking easy. We enjoyed the hot tub and outside patios as well. We have 6 kids and had plenty of room to relax and play cards and board games which were provided. We will be staying again!

    *This review was originally posted on Vrbo

    Chelyn
    Published November 30, 2023
  • Perfect stay!!

    5/5

    Our family loved the cabin! Everything was clean, and beautiful. Kitchen was stocked to make cooking easy. We enjoyed the hot tub and outside patios as well. We have 6 kids and had plenty of room to relax and play cards and board games which were provided.

    We will be staying again!

    Chelyn
    Published November 14, 2023
  • Negative Review & Why

    2/5

    I have stayed in several homes with my family and never had any issues until this one. The fact it said pet friendly I was excited until I got there and there is no grass at all for a pet. Had to walk out on a dangerous road with curves and hill for my dog to get to grass. The hot tub had no water in it. I called the maintenance number that was listed . They told me there was no reason for it not to be ready to go . They would be out Tuesday night or first thing Wednesday morning. I called again Wednesday afternoon when they still had not come. I was told I was on the list .They did not get there until sometime Thursday , so it was not warm and ready to use till Friday night and we left Saturday morning. The hot tub was one of the main reasons we rented the house and only got to use it one time. I also woke up with a few roaches crawling in the kitchen and one on the bedroom wall upstairs . I am not one to complain and I didn't really want to post all of this on a review for these peoples home but it would be nice to get compensated for things that were not true about this listing and not just a sorry note from the owners .

    Cindy
    Published September 17, 2023
    Manager's Response:

    Hi Cindy, thank you for taking the time to share your review. We greatly appreciate your feedback, and we would like to share some insights from the homeowner:
    -"Our homes are pet-friendly, with a gravel driveway suitable for pets. We often walk our dogs to the road, which has minimal traffic, being a dead-end with only a few neighboring houses.
    -We apologize for the hot tub delay. When you reported the issue, our technicians were dealing with Covid-19-related challenges. This limited our ability to respond quickly to non-emergency calls. It took us two days to send a technician to your location due to the high demand. We appreciate your understanding and patience.
    -Regarding the roach issue, this is the first instance we've heard of. Our pest control service promptly addressed the concern following guest feedback. According to our cleaning and maintenance teams, there have been no reports of roaches from other guests.
    -We genuinely value your feedback, and we're here to ensure your stay meets your expectations. Should you have any further questions or require additional assistance, please don't hesitate to reach out.
    We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable experience."

  • Clean Home tucked in a Wilderness Feel

    5/5

    The Home was Well Equipped with all Your Indoor Essentials. If You want to take in the Outdoors on multiple Different Patios bring Propane or Firewood. You can also Soak in the Hot Tub. I would Definitely Recommend this Property.

    Positive:

    Negative:

    *This review was originally posted on Vrbo

    Anonymous
    Published September 13, 2023
  • Great Property - Frustrating Prop Mgmt Interface

    3/5

    This property was exactly what our large family needed. It was decently clean (except mold on grout in showers and I don't think the vacuum works so I had to slowly re-vacuum carpets because there was obviously food particles left - which then of course makes me question the rest of what may LOOK clean). The kitchen is well-appointed. Someone had started the hot tub for us and that was GREAT! BUT working with Evolve (third-party property owner/management) was a pain. There's no app (that's why I like VRBO) I had to chase down emails and log into a website that only worked half the time to try to get check-in details or any other details. In fact I just tried the website again and I get NO RESPONSE in trying to log in. So I still have no way to contact them. Consumers need, and now expect, ease of contact in the palm of our hands. And when I'm so used to operating in the user-friendly VRBO app, this was an abrupt change.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Carrie M.
    Published July 11, 2023
    Manager's Response:

    Carrie, Thank you for providing this feedback. We missed the mark and we apologize. We’re sorry that we couldn't keep our promise to make vacation rentals easier for everyone. We understand your frustration and we take full responsibility. We're working around the clock, increasing our workforce, and doing our best to maximize our efficiency to do better for our customers. We hope you are staying safe and well, thank you again for taking the time to leave your review.
    We followed up with the homeowner after reading your feedback, and they wanted to share the following:
    Owner's response:
    "Regarding the cleaning issues, we will let our cleaners know and ensure this is not a problem in the future.

    We truly go above and beyond for our guests, and are confident that future guests will have excellent stays! We will continue to deliver the 5-star experiences we are known for."

  • 1
  • 2
  • 3

Still have questions?

Reach out help with general questions about the property.

Private homes with hospitality

We promise private, professionally-cleaned vacation rentals with 24/7 guest support so you can travel without worry.
Best Rate

Best Rate

You’re guaranteed to book the best rates on our vacation homes at evolve.com.

Rest Easy

Rest Easy

If plans change or the vacation rental isn’t what we promised, we’re here to help make it right.

Icon showing an outstretched hand holding a heart icon

Give Back

Bookings on evolve.com support our Building Hospitality program.

4.38
13 reviews

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
  • This property has a maximum occupancy of 10 guests, not including infants.
  • Pets are allowed at this property.
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0
Pets