House
4.45

Lakefront Retreat w/ Dock, Bar Hut & Fireplace!

Property ID: 443577GrafordTXUS
Sleeps 123 BR2 BA
Book with confidence

Most trips qualify for free 48 hour cancellation. Add dates for more information.

Description

Find yourself at the intersection of relaxation and recreation when you visit Graford! This 3-bedroom, 2-bath vacation rental offers easy access to Possum Kingdom Lake's long list of activities. From boating and jet skiing to swimming and diving, you'll never have a dull moment on 18,000 acres of pristine waters. When you get onto dry land, a backyard oasis awaits at this home with all of the fixings for a good time - cook on the grill, mix up drinks at the bar, or get toasty by the fire pit!

Amenities

  • Kitchen
  • Washer
  • Laptop Friendly
  • Central Heating
  • Wireless Internet (WIFI)
  • Free Parking
  • Central Air Conditioning
  • Essentials
  • Cable/Satellite TV

Map

Location Details

POSSUM KINGDOM LAKE (On-Site): Boating, canoeing, fishing, swimming, water sports, and more

PARKS & OUTDOOR REC: Possum Kingdom Bike Trail (3.3 miles), Mineral Wells Fossil Park (27.2 miles), Mineral Wells State Park (31.5 miles), Lake Mineral Wells State Park & Trailway (33.4 miles), Possum Kingdom State Park (41.7 miles)

EAT + DRINK: The Pizza Shack (2.0 miles), Boondocks Bar and Grill (2.1 miles), Bonitaville Restaurant (4.5 miles), Cafe (13.2 miles)

AIRPORT: Dallas/Fort Worth International Airport (102 miles)

Reviews

4.45
22 reviews
  • Great view

    4/5

    The location and view were awesome. We loved the detached bar, dock and outdoor fireplace! Well stocked and loved all the board games.

    The main complaint is how dirty the house was. Built up dust on the ceiling fans, cobwebs in the corners and cervices of the house. It needs a deep cleaning. Guest room Toilet ran constantly, and handle was broken when we got there, we had to continue to fix it to use it. The front screen door was broken also.

    Had a great stay and enjoyed the house, just needs a good cleaning and some maintenance.

    *This review was originally posted on Vrbo

    sydney
    Published March 20, 2024
  • Family Getaway

    5/5

    Nice property and location. The patio is a perfect place to gather with family and enjoy the outdoors.

    *This review was originally posted on Vrbo

    David
    Published January 22, 2024
  • Nice view of pk lake

    3/5

    Had difficulty with front door lock mechanism. Manager responded fairly quickly and on our second lock out came and replaced batteries in lock. House is very nice and fit our family of 9 easily. House needs a good cleaning. Gas grill not working well, had to finish meal on stove top. Front outside door could not be closed easily, outside door handle hits inside door handle. It’s a very nice property on the lake, comfortable. I would stay again, just be aware of above items.

    Mary
    Published October 10, 2023
    Manager's Response:

    Hi Mary, thanks for letting us know about your stay. We followed up with the homeowner after reading your feedback, and they would like to share the following:
    -Regarding the electric keypad issue, upon our inspection, we found it to be functioning correctly. It is possible that the difficulty experienced was due to a user error, but we have replaced the batteries as a proactive measure to ensure optimal performance.
    -As for the comment about the house requiring cleaning, we wish to clarify that the property undergoes professional cleaning after each guest's stay. To address this concern effectively, we kindly request more specific details from you.
    -We regretted learning about the issue with the stainless steel appliance, which is only two months old. We are currently in the process of returning it for a replacement.
    -Concerning the storm door, we would like to clarify that it is an integral part of the door frame, and its current state has remained consistent over time.
    Thank you for choosing us for your stay, and we look forward to the opportunity to enhance your experience in the future.

  • Peaceful

    4/5

    We really enjoyed it! The lake was like a private lake during the week

    *This review was originally posted on Vrbo

    Brandi C.
    Published August 15, 2023
  • Nice but needs work

    3/5

    Property does not currently have a dock - it is only a pier. Dock has been purchased and is temporarily attached to the pier - unable to safely or easily secure boat (bad winds jeopardized security of dock). Dishwasher not functioning. No water pressure in primary bath. Trash from previous occupants left under carport. Able to work around these areas - but would improve experience if addressed. Family had a good vacation and made wonderful memories.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Terri J.
    Published August 8, 2023
    Manager's Response:

    Hi Terri, we’re so glad you made wonderful memories during your family vacation, but we’re sorry other aspects fell short of expectations. After sending your feedback to the owner, they’d like to share the following:
    - Thank you for your feedback. We have replaced the dishwasher with a fully functioning unit. We apologize for any inconvenience this may have caused.
    - We added the boat dock to enhance the overall guest experience. However, due to low lake levels at the time of purchase, it was temporarily tied to our pier. Now that the lake has risen, we have successfully installed the new dock for our guests to dock their boats and enjoy.
    - We have investigated your concerns related to the garbage and water pressure and found that the water pressure is adequate. The garbage is picked up every Monday, and sometimes this means that the bins in the carport may have some garbage awaiting the pickup date.
    Thanks for letting us know about your stay!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Still have questions?

Reach out help with general questions about the property.

Private homes with hospitality

We promise private, professionally-cleaned vacation rentals with 24/7 guest support so you can travel without worry.
Best Rate

Best Rate

You’re guaranteed to book the best rates on our vacation homes at evolve.com.

Rest Easy

Rest Easy

If plans change or the vacation rental isn’t what we promised, we’re here to help make it right.

Icon showing an outstretched hand holding a heart icon

Give Back

Bookings on evolve.com support our Building Hospitality program.

Add dates for prices
4.45
22 reviews

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
  • This property has a maximum occupancy of 12 guests, not including infants.
  • Pets are not allowed at this property.
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0