Condo
4.81

Santa Fe Area Getaway w/ Large Patio & Gas Grill

Santa FeNMUS
Sleeps 42 BR2 BA

Description

Immerse yourself in the culture of Santa Fe - New Mexico’s unique capital city full of history, art, and natural beauty. This vacation rental condo is situated on a 92-acre complex in the village of Tesuque, only 10 miles north of the city’s downtown district. Perfect for a 4-person getaway, this 2-bed, 2-bath home boasts a charming adobe exterior, bright Southwestern decor, access to a community pool, and an expansive private patio complete with a BBQ grill and spectacular vistas!

Amenities

  • Central Air Conditioning
  • Cable/Satellite TV
  • Central Heating
  • Community Pool
  • Free Parking
  • Kitchen
  • Washer
  • Wireless Internet (WIFI)

Map

Location Details

DOWNTOWN: Santa Fe Plaza (10.7 miles), The Cathedral Basilica of St. Francis of Assisi (10.6 miles), San Miguel Chapel (10.5 miles), Canyon Road (11.5 miles)

OUTDOOR ACTIVITY: Turquoise Trail Scenic Byway (22.6 miles), Ski Santa Fe (25.2 miles), Kasha-Katuwe Tent Rocks National Monument - Slot Canyon Trail (50.1 miles)

AREA ATTRACTIONS: The Spa at Four Seasons Resort Rancho Encantado (0.4 miles), Camel Rock Casino (6.0 miles), Santa Fe Opera House (6.6 miles), Georgia O'Keeffe Museum (10.0 miles), Meow Wolf (16.4 miles), El Rancho de las Golondrinas (24.8 miles)

AIRPORTS: Albuquerque International Sunport (76.0 miles), Santa Fe Regional Airport (19.4 miles)

Reviews

4.81
16 reviews
  • Great place, great location

    5/5

    First time staying at this specific place, but have stayed at Zuni six times. Love the location for easy access to places north such as Abiquiu, Ghost Ranch, Taos. Well-equipped kitchen, clean comfortable furnishings with a definite feel of New Mexico. Good views of Sunset. Would definitely return.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Jim H.
    Published November 8, 2022
  • No TV

    2/5

    Had no TV in living room and master bedroom. Contacted property manager who said we were supposed to get 10% discount and told us to call Directtv. We never received notice about nonworking tv and 10% discount from Evolve Vacation Rental. Contacted Evolve who was extremely rude and insisted they sent a notice. Evolve refused to assist so contacted property manager who said was property owner and would request Evolve give discount. Did not hear or receive anything so contacted owner again who said would request Evolve refund that day. Finally received refund, less than 10% of the total amount paid. A pittance for not having TV 3 nights!! Would never ever rent from Evolve Vacation Rentals again!! Extremely unprofessional and RUDE!! DO NOT RENT FROM EVOLVE VACATION RENTALS!!!!

    *This review was originally posted on Vrbo

    Gary T.
    Published October 25, 2022
    Manager's Response:

    Hi Gary, we’re sorry to hear your stay did not meet your expectations. Our records show that Evolve reached out to you via email a month and a half prior to your stay to make you aware that the TV would not be available during your stay. We offered you the opportunity to cancel your reservation with a full refund or to keep your reservation with a 10% discount to make up for the inconvenience of not having this amenity available to you, because we did not hear back from you, you were issued a refund in the amount promised of a 10% refund.
    We do all we can to make the best possible stay, and we look forward to this property hosting many satisfied guests.

  • Great place to stay.

    5/5

    We really enjoyed the condo. We loved where it was located. We had all the conveniences we needed. We would stay there again.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Deborah G.
    Published September 22, 2022
  • Cute, Quiet Oasis

    5/5

    We had the mostly lovely time staying in this property. Close access to so many activities around the area and great food. Will definitely be back with friends!

    *This review was originally posted on Vrbo

    Kelly V.
    Published August 16, 2022
  • Amazing Getaway

    5/5

    Amazing spot for a getaway. Experienced beautiful sunsets and took full advantage of the amenities at Four Seasons Encantado.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Judy Y.
    Published August 4, 2022
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Booking Details
4.81

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0
Property ID: 434834
Have a Travel Credit?