Condo
4.5

St Pete Condo w/ Private Lanai & Community Pool!

St. PetersburgFLUS
Sleeps 42 BR2 BA

Description

Just outside of Tampa and only a short drive from St. Pete Beach, this 2-bed, 2-bath condo is the ideal escape to sun, surf, and sand! You'll have access to the community pool and hot tub at this cozy vacation rental, making it a great beach haven. See the city and take a trip to the Dali Museum or the Museum of Fine Arts for a dose of creativity, or spend the day at John's Pass! At day's end, whip up a meal in the full kitchen and dine on the lanai or with a movie on the Smart TV.

Amenities

  • Washer
  • Cable/Satellite TV
  • Essentials
  • Central Air Conditioning
  • Free Parking
  • Wireless Internet (WIFI)
  • Community Pool
  • Community Hot Tub
  • Central Heating
  • Laptop Friendly
  • Beachfront
  • Near Ocean
  • Waterfront
  • Kitchen

Map

Location Details

BEACHES: St. Pete Beach (1.2 miles), Pass-a-Grille Beach (2.6 miles), Treasure Island Beach (6.3 miles), Fort DeSoto State Park (7.2 miles)

ST. PETERSBURG: Isla Del Sol Golf Course (1.0 mile), John's Pass (7.9 miles), Tropicana Field (8.2 miles), Chihuly Collection (8.5 miles), Dali Museum (8.9 miles), Museum of Fine Arts (9.7 miles), Saint Petersburg Pier (9.9 miles)

DAY TRIPS: Clearwater Marine Aquarium (30.6 miles), ZooTampa at Lowry Park (34.3 miles), Busch Gardens (37.6 miles), Walt Disney World (96.2 miles), Universal Studios (106 miles)

EAT + DRINK: The Deck Bar & Grille (1.1 miles), Addicted to the Bean (1.1 miles), Undertow Beach Bar (2.0 miles), The Drunken Clam (2.4 miles), Crabby Bill's (2.7 miles)

AIRPORTS: St. Pete–Clearwater International Airport (19.0 miles), Tampa International Airport (27.2 miles)

Reviews

4.5
8 reviews
  • SWF 2022

    3/5

    Put off by the cost and fees especially once we learned the same building, the same time period rented for one third of the price plus No exorbitant fees! ( I realize timing but still! ) The condo had basic service needs at best. Then just hours prior to our departure we received a text changing the stated check out time, from the posted 11am to 10 am...not convenient, since we had a later flight. Changing, check out time because of your next check in and texting at three minutes after the adjusted check out time...really not cool!! We were also not fully aware of amenity availability and learned access to beach pool and beach was limited and not available to our building. No check in instructions received had to ask for Entry lock instructions.No check out instructions, texted with change of check out time...no clear parking instructions available at unit. We were warned by Condo tenants about parking in the wrong space and the fines attatched. But no clear numbers on spacing. I was texted a check out list along with change in check out time the night prior to check out, just hours prior to our check out day. My husband and I enjoy traveling and experiencing new places but were left feeling over charged and frustrated. PLUS it seemed strange to receive a Face book post saying I could avoid some fees after I booked.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Marta H.
    Published April 27, 2022
    Manager's Response:

    From the owners: "We are very sorry to hear you were disappointed with your experience and wanted to address the items you mentioned:
    -We apologize that the checkout time information was not updated. In our welcome email we do let our guests know the correct checkout time. We also texted you the day before your checkout that check out was at 10 am.
    -We have asked for the parking sign to be repainted as it has faded. Our apologies if it was difficult to read.
    -We removed beach access from our listing as this has recently changed. We are very sorry for the confusion.
    -As for the facebook post, this sounds like a "targeted ad" based on the algorithm. We did not send you anything through Facebook."

  • Family Spring Break Trip

    5/5

    Beautiful location that was close to many things to do at the beach or in the city. Our condo had the comforts of home; a quick stop at the grocery store and we were set. Our property manager communicated with us multiple times making sure our stay was great also.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Tami T.
    Published April 5, 2022
  • Great Stay

    5/5

    Fantastic place, would highly recommend and would stay here again. The condo itself is in great condition - nice and clean with everything you would need. The complex is in a great location, and was always quiet. The pool and hot tub were excellent. Tom, the owner was great to work with.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Kevin D.
    Published March 8, 2022
  • great week in St. Pete

    5/5

    Very convenient to beaches. Well equipped kitchen for breakfasts. Convenient to restaurants to south, on beach area, & to access I-275 to get to central/downtown area. several golfing opportunities within 30 minutes (golf facility on site not available)

    *This review was originally posted on Vrbo

    Barry B.Wilmington
    Published March 2, 2022
  • Great Place to Stay

    5/5

    We had a fantastic stay at this condo. Everything is exactly as it is in the pictures. Very clean with everything you need. The condo complex is very quiet and in excellent condition. The pool and hot tub were awesome, nice and warm. Great location, close to everything. The owner, Tom, was very gracious and always available via text. Would definitely recommend and come back!

    Kevin
    Published February 19, 2022
  • 1
  • 2
Booking Details
4.5

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0
Property ID: 447023
Have a Travel Credit?