Condo
4.55

Snowbird's Retreat: Walkable Destin Condo w/ View!

DestinFLUS
Sleeps 62 BR2 BA

Description

Enjoy the sun and sand while staying at this coastal getaway! Located in the heart of Destin, this 2-bedroom, 2-bath vacation rental boasts incredible views and easy access to all things family fun. Relax on Pelican Beach, explore HarborWalk Village, or have a fun-filled day across the street at Big Kahuna’s Water & Adventure Park. The vacation vibes don’t stop when you get back to this beachy condo, as you’ll have access to a community pool and hot tub, boardwalk, and more!

Amenities

  • Cable/Satellite TV
  • Central Air Conditioning
  • Free Parking
  • Wireless Internet (WIFI)
  • Community Pool
  • Community Hot Tub
  • Central Heating
  • Laptop Friendly
  • Near Ocean
  • Oceanfront
  • Waterfront
  • Kitchen
  • Washer

Map

Location Details

BEACHES: Pelican Beach (steps away), Henderson Beach State Park (1.9 miles), Miramar Beach (7.7 miles)

FAMILY FUN: Big Kahuna’s Water & Adventure Park (0.8 miles), The Track - Destin (2.2 miles), Gulfarium Marine Adventure Park (7.4 miles)

THINGS TO DO: Destin Harbor Boardwalk (2.3 miles), Destin History & Fishing Museum (2.3 miles), Destin Commons (3.8 miles)

GOLF COURSES: Indian Bayou Golf & Country Club (2.1 miles), Kelly Plantation Golf Club (3.8 miles), Regatta Bay Golf & Yacht Club (4.8 miles), Emerald Bay Golf Club (5.4 miles)

AIRPORTS: Destin-Fort Walton Beach Airport (17.0 miles), Northwest Florida Beaches International Airport (50.7 miles), Pensacola International Airport (52.4 miles)

Reviews

4.55
20 reviews
  • Filthy

    1/5

    This property is NOT as listed. Renters beware. When we got to the condo there was an awful fish smell. After trying to locate the smell, we determined it might be from the garbage disposal, I attempted to clean it but had no luck. I called the property manager and she came over the next day to give us cleaner that didn’t work either. The bed linens and furniture all smelled like fish. I ended up having to go buy air fresheners to mask the smell. When we pulled the towels out to shower, the linens were dirty. After spilling some water on the floor, I grabbed a paper towel to wipe it up and the paper towel was filthy. The floor was disgusting. The property manager told us someone would come and mop the floor the next day but no one showed up so we ended up borrowing a mop and buying floor cleaner to mop the floors, not really what I wanted to do on vacation. Upon further inspection, the condo was disgusting and looked like the cleaners only made the beds and put “new” towels outs. There was toothpaste spit on the mirrors in the bathroom, brown stains on the curtains of the living room, and thick dust on the back of the couch and the pictures. This condo needs a lot of maintenance and updates. The master bathroom has mold around the baseboards and the shower curtain rods are rusted. The best thing the owner can do is take it off the list to rent and update everything. We had relatives stay in a different condo in this complex and their unit was so clean and updated for the same rental price. On a positive, the onsite property manager was responses but after a while I got tired of spending my vacation communicating about all the problems.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Hollie S.
    Published October 25, 2022
    Manager's Response:

    Hollie, thanks for staying with us! We are sorry you didn't enjoy your visit.

    - We are sorry you smelled an odor in the home. When we were notified of this our maintenance supervisor arrived, and she did not smell a fish odor in the unit. We apologize that you had that experience.

    - We apologize for the lack of cleanliness. We have the home professionally cleaned in between each guest's stay, however, it is clear that things were missed. Thanks for bringing this to our attention. We will be reaching out to our team to set forth better cleaning practices.

    - We're sorry you found dirty towels in the home. We were told that new towels were dropped off the next morning. The items that you did reach out about were rectified within 24 hours.

    We strive to make sure each guest has a great experience and we are always willing to make improvements where needed!

  • As Advertised

    5/5

    Everything was exactly as listed. It was a very comfortable stay. It is in the middle of everything and the beach is a short walk. The building was very quiet and the pool didn't ever infringe on our privacy. We would love to stay again, and will.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Angela C.
    Published September 8, 2022
  • Would stay again

    5/5

    We were pleased with our stay here overall. It was quite spacious and the kitchen was fully stocked. I like that it was on a lower floor so we could use the stairs. It also has a nice view of the pool, which can get loud but didn't bother us. It is also SUPER close to the beach, you basically walk through a parking lot and are there in 3 minutes. Other reviews had mentioned issues with the security guards and cleanliness, but we didn't experience that at all.

    The only thing I wish I had known prior to arriving is that the beach does not allow tents or coolers. You can rent their chairs/umbrella for $35/day or buy an umbrella yourself, which has to stay behind the 3-4 rows of chairs available for rent. This was a bummer because we flew and had brought a packable tent. We ended up driving over to Henderson Beach State Park a few times (~2 mi away) because we were told this is the closest location where we could use our own tent and coolers. For anyone booking this condo, call the beach chair rental ahead of time so that you can book your chairs and umbrella for the first row. I got there as soon as they opened but was told those are all booked in advance.

    Carrie
    Published September 2, 2022
  • Great

    5/5

    Great location, neatness and very clean. Check in was rocky because of the front desk but the property management was great. Well most definitely book though them again.

    *This review was originally posted on Vrbo

    Kierra T.
    Published August 16, 2022
  • Perfect Beach access

    4/5

    Perfect beach access, clean but the tub need to be painted or changed for a new one

    *This review was originally posted on Vrbo

    Ivon P.
    Published July 29, 2022
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Booking Details
4.55

Navigate forward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Navigate backward to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Guests
Select Guests
Adults
0
Children
Ages 2-12
0
Infants
0
$281 Avg. / night
Property ID: 439540
Have a Travel Credit?